
Objedinjena procedura
Objedinjena procedura obuhvata:
1. izdavanje lokacijskih uslova
2. izdavanje građevinskih dozvola
3. izdavanje rešenja po članu 145. Zakona o planiranju i izgradnji
4. prijavu radova
5. prijavu završetka izrade temelja
6. prijavu završetka objekta u konstruktivnom smislu
7. izdavanje upotrebne dozvole
8. priključenje objekta na komunalnu infrastrukturu
9. upis prava svojine
10. izmenu akata koja se pribavljaju u ovoj proceduri
11. pribavljanje uslova za projektovanje
12. pribavljanje saglasnosti na tehničku dokumentaciju
13. pribavljanje drugih isprava i dokumenta od koje izdaju imaoci javnih ovlašćenja, a koja su uslov za izgradnju objekata odnosno izdavanje lokacijskih uslova, građevinske i upotrebne dozvole.
Objedinjena procedura se od 01. 01. 2016. godine, sprovodi kroz Centralni informacioni sistem za elektronsko izdavanje dozvola.
Aplikacija se pokreće klikom na link - https://ceop.apr.gov.rs
Neophodno je da podnosioci zahteva u Centralnom sistemu kreiraju svoje korisničke naloge i da poseduju kvalifikovane elektronske sertifikate, kako bi mogli potpisati zahtev i proslediti isti nadležnom organu.
Podnosilac zahteva preko svog korisničkog naloga može u svakom trenutku da prati svoj predmet od momenta prijema u nadležni organ do trenutka završetka obrade zahteva. Po završetku predmeta podnosilac dobija obaveštenje na svoju mejl adresu o tome da je predmet završen i na kom linku može da preuzme akt (rešenje, zaključak, obaveštenje...).
- Zahtev za izdavanje informacije o lokaciji
- Zahtev za izdavanje odobrenja za zauzeće javne površine
- Zahtev za izdavanje odobrenja za zauzeće javne površine - bašte
- Zahtev za izdavanje odobrenja za zauzeće javne površine - građevinski materijal, izvođenje radova, ogrev, predmet
- Zahtev za izdavanje odobrenja za zauzeće javne površine - sredstva oglašavanja
- Zahtev za izdavanje rešenja za uklanjanje objekta
- Zahtev za identifikaciju objekta
- Zahtev za izdavanje obaveštenja o vidljivosti objekta na satelitskom snimku
Poslove objedinjene procedure obavlja Odsek za sprovođenje objedinjene procedure u okviru Odeljenja za urbanizam i građenje.
Zaposleni na poslovima OP:
- Tanja Urban, dipl. prost. planer - poslovi lokacijskih uslova
- Ljiljana Đukić, dipl. pravnik - poslovi građevinskih i upotrebnih dozvola.
- Dejan Jović, dipl. građ. inž.- poslovi građevinskih i upotrebnih dozvola.
Telefon 022/433-910, lok. 118 i lok. 116.
Adresa: Ruma, Orlovićeva br. 5,
kancelarije br. 15 i 17.
Registar izdatih lokacijskih, građevinskih i upotrebnih dozvola
Lokacijski uslovi:
- Septembar 2022
- Oktobar 2022
- Novembar 2022
- Decembar 2022
- Januar 2023
- Februar 2023
- Mart 2023
- April 2023
Zaključak o odbacivanju 4.5.2023.
Građevinske dozvole:
- Septembar 2022
- Oktobar 2022
- Novembar 2022
- Decembar 2022
- Januar 2023
- Februar 2023
- Mart 2023
- April 2023
Izvođenje radova:
- Septembar 2022
- Oktobar 2022
- Novembar 2022
- Decembar 2022
- Januar 2023
- Februar 2023
- Mart 2023
- April 2023
Upotrebne dozvole:
- Septembar 2022
- Oktobar 2022
- Novembar 2022
- Decembar 2022
- Januar 2023
- Februar 2023
- Mart 2023
- April 2023
Korisni linkovi:
Relevantni propisi za sprovođenje procedure:
- Zakon o planiranju i izgradnji
- Pravilnik o postupku sprovođenja objedinjene procedure
- Pravilnik o sadržini, načinu i postupku izrade i način vršenja kontrole tehničke dokumentacije prema klasi i nameni objekata
- Uredba o lokacijskim uslovima
- Zakon o opštem pravnom postupku
- Zakon o stanovanju i održavanju zgrada
- Pravilnik o klasifikaciji objekata
- Prilozi-Pravilniku o sadržini načinu i postupku izrade i način vršenja kontrole tehničke dokumentacije prema klasi i nameni objekata
- Pravilnik o objektima na koje se ne primenjuju pojedine odredbe zakona o planiranju i izgradnji
- Pravilnik o tehničkom pregledu objekata
- Zakon o zaštiti od požara