Туристичка организација општине Рума, у сарадњи са Центром за истраживање и студије туризма, Нови Сад, организовала је данас једнодневну едукативну радионицу на тему развоја женског предузетништва на територији општине Рума. Циљ обуке је унапређење знања и вештина предузетница како би понуду својих производа и услуга презентовале на најбољи могући начин.
Татјана Дошен, директорка ТОО Рума, подржава развој женског предузетништва на територији румске општине.
"Желимо да жене буду, као што и јесу, јаке, да их још оснажимо и да све своје иницијативе и жеље остваре, буду задовољне и успешне. Туристичка организација је ту као спона између Центра за развој туризма и предузетница. Предавачи из Центра су данас овде да им помогну и одговоре на сва њихова питања везана за посао", рекла је директорка Татјана Дошен.
Данас смо говорили о начину како се покреће посао у сеоском туризму и посебно нагласили важан аспекат маркетинга у сеоском туризму јер у последњих 6-7 година имамо велики развој, истакао је Милош Гајић из Центра за за истраживање и студије туризма.
"Дигитални, односно интерне маркетинг се лепо показао као покретач у сеоском туризму. Они који су ту шансу препознали су успели да повећају своју продају и да се економски оснаже, тако да смо ми оваква предавања радили са доста предузетница по Србији, посебно са Фрушке горе и сад ево у Руми, у Срему и да оснажимо жене које желе или се већ баве сеоским туризмом да тако удружене обједине своју понуду и заједно наступе и тако буду препознатљивије на тржишту", рекао је Милош Гајић.
Подршка је изузетно значајна од самог почетка кад кренете да размишљате шта би радиле и чиме да се бавите самостално и зато сам данас овде, рекла је Слађана Бабић, предузетница из Руме (Alexandar Cosmetics - дистрибутивни центар Рума) и додала да је дигитални маркетинг изузетно значајан јер у последњих неколико година клијенти масовно прелазе на интернет комуникације, на пример фејсбук и инстаграм и прве информације о производу управо ту добијају.