24.јул 2015.
До фебруара 2016-те године - реорганизација Општинске управе
Данас је у Градској кући у Руми одржан састанак Радне групе задужене за реорганизацију Општинске управе. ,,Циљ је да се кадровски и технички потенцијал доведу у најбољи могућ ред у оквирима оног што је расположиво, каже Душан Љубишић, начелник Општинске управе. У овом тренутку управа броји свега 4 одељења. Са тако малим бројем смо буквално шампиони у Србији. Примера ради суседна Општина Стара Пазова броји 10 одељења, а Ириг који је знатно мањи од нас као општина има 5 одељења. Сремска Митровица има 8 Градских управа. Рећи ћу само да реорганизација Општинске управе није спроведена више од 20 година, а законске одредбе су се мењале и омогућавале временом проширење надлежности. Само измене закона су у протеклих десетак година донеле низ нових послова, што поверених, што изворних и намеће се само по себи повећање броја одељења, али у оквирима постојећих капацитета. Управа ће се практично само прилагодити новонасталом послу. Радна група је дефинисала доношење нове Одлуке, која се очекује већ на наредном скупштинском заседању, а по којој ће бити 6 одељења додајући и Кабинет председника Општине Рума као седма организациона јединица. Нова одељења ће бити Локална пореска администрација и Одељење за инспекцијске послове, које ће објединити инспекцијске службе. Очекујемо да ће ова реорганизација довести до бољег пружања услуга грађанима, а то је најбитнији производ. Рок је фебруар 2016-те године", казао је Љубишић.