21. децембар 2018.
Општинско веће Општине Рума изабрало је и поставило на данашњој седници Душана Љубишића, дипл. правника из Руме, на место начелника Општинске управе(ОУ). Он је ту функцију већ обављао од 2013. године, а због истека петогодишњег мандата недавно је покренута процедура за именовање новог начелника. Љубишић који је испунио све непходне стручне критеријуме, био је једини кандидат за место начелника, а Општинско веће му је дало нови петогодишњи мандат.
Начелник Љубишић се захвалио на указаном поверењу Општинском већу, председнику Општине Рума Слађану Манчићу и нагласио да ће цела локална самоуправа настојати да у наредном периоду ради још боље, а све у циљу подизања економског и животног стандарда грађана румске општине.
"Пре тачно пет година када сам ступио на дужност начелника Општинске управе, Општинска управа је бројала 178 запослених. Данас је запослено 146 лица што је знатно мање. Спрам тога морали смо да радимо реорганизацију Општинске управе што смо и учинили 2016. године када смо направили већи број организационих јединица са мањем бројем људи, јасније смо дефинисали одговорност запослених и направили смо једну мању, оперативнију Управу која је успела да испрати све оно што се дешавало на територији наше општине у претходних пет година, ту првенствено мислим на долазак инвеститора, где је администрација морала да буде оперативна и брза. 2015. године уведен је ИСО стандард. Задужили смо лице за квалитет, менаџера квалитета, који добро ради свој посао и мислим да је то знатно утицало на то да прописане процедуре и стандардизација свега онога што запослени раде у Општинског управи утиче и на то да ОУ буде ефикаснија, бржа и боља", изјавио је Љубишић и додао са се у претходном периоду смањио број притужби странака на рад ОУ , али и да је ОУ за свој рад добила неколико значајних награда.
"Издвојио бих награду за брзо и ефикасно издавање грађевинских дозвола коју смо добили 2016. године, затим награду за најбољи Информатор о раду општинске управе на нивоу локалне самоуправе коју смо добили прошле године, пре неки дан смо добили награду за допринос запошљавању. Добили смо награду од НАЛЕД-а у категорији најбољих Канцеларија за локални економски развој. НАЛЕД нас је у неколико наврата похвалио и за наш пројекат "Партиципативно буџетирање", тј. укључивање грађана у креирање буџета и транспарентност у раду. Мислим да су све те награде потврда да исправно и добро радимо, а опет са друге стране мислим да можемо и боље и да има још доста посла да би рад Општинске управе био бољи и ефикаснији. Оно што ће убудуће бити приоритет је нова зграда у којој ће бити смештена не само ОУ већ и јавна предузећа и установе које немају потребу да физички буду одвојене од ове зграде. Оно на чему ћемо порадити јесте даља примена стандардизације коју настављамо да примењујемо озбиљније и боље и подизање Е-управе на виши ниво", поручио је Љубишић и напоменуо да је у модернизацију рада Управе, у рачунарску опрему и софтвере у претходних пет година уложено 10 милиона динара.